سید حسینسید حسین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پسمل گل همه،کیه؟؟؟؟

هدیه امام حسین

1390/7/5 10:05
328 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه 1٤ تیر مصادف با سوم شعبان بود که با همسری رفتم برای آزمایشقلب و از طرفی دومین سالگرد عقدمونم بود       niniweblog.com

و بعد دکتر منو رسوند خونه ،نزدیک ظهر مادر از در مغازه رد شده بود و احوالپرسی کرده بود که بهش گفته بود سری تا خونه ما بزنیدحدودا ساعت 12 ظهر بود مادر آومد خونه ماniniweblog.com

بعدازظهر با مادر و سارا (خواهرمه) رفتیم  در خونه سیدحمید با فاطمه خانم(جاریم) و زن دایی اکرم و دخترا.... رفتیم جشن خونه یکی از آشنایان...

niniweblog.com

من همش برای نتیجه آزمایش دل تودلم نبود نمی دونم چرا این حس داشتم..... 

و توی همون مجلس از آقا امام حسین خواستم که اگه صلاح دونست یه بچه سالم و صالح به من و همسری عنایت کنه  

 حاج خانم  و خاله لعیا(مادر  و خاله همسری )  اومده بودند جشن و من به حاج خانم گفتم که زود می خوام برم ،ایشون هم گفتند خیره

گفتم آره ،تماس می گیرم

هنوز سوار ماشین نشده بودیم که گوشیم زنگ خورد همسری بود ، گفت جواب آزمایشو گرفته مثــــــــــــــــــــّبتهniniweblog.com و گفتش که آقا مهدی (پسر دایی همسری) وقتی از آزمایشگاه برگشتم منو دیده از طرفی چون با همسری سر شوخی داره  خواسته بزور برگه آزمایشو بگیره که پاره شده

و ایشون که خدا خیلی خیرش بده چون منو و همسری اصلا رومون نمی شد بخوایم بگیم کار مارو راحت کردniniweblog.com

و از همون لحظه همه فامیل تلفنی تبریک گفتن

niniweblog.com

منم جواب آزمایشو  از همسری گرفتمو بردم پیش خانم دکتر نتیجه رو تایید کردند و تاریخ زایمان 17 اسفند زدند یعنی فصل زمستون niniweblog.com

از مطب خانم دکتر اومدم بیرون دیدم که خواهرجون و دختر و پسرشم اومدن در مطب ......

و بعد اونا بعد از احوالپرسی و تبریک  یه کمی هم با هم  پیاده روی کردیم  و اونا رفتند خونه خودشون و منو و مادر و سارا رفتیم در مغازه همسری دیگه شب شده بود و تصمیم گرفتیم بریم خونه حاج خانم

نمی دونی اون شب چقدر حاج خانم و عمو وحید ذوق نشون دادنقلبقلبقلبقلب

عمو وحید اون شب به حاج خانم _مادر همسری میگفت : مامان دیدی گفتم..... تازه دو قلو اند هر دو هم پسر ، من یک ماهه دارم همش اینه می گمشِـــکـْـلـَکْ 
هــآے خــآنــــــومـے

البته من پیش خودم گفتم سادات بهشون الهام میشه

عزیزم ،قند عسلم هدیه آقا امام حسین، خوش اومدی ان شاا... قدمت خیر باشی،زندگی سعادتمندی داشته باشی الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)