سید حسینسید حسین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پسمل گل همه،کیه؟؟؟؟

ویارونه

1390/7/9 17:01
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم  

                            niniweblog.com 

توی اون دو سه ماهی که مادری همش حالش  بد بود طوریکه اصلا نمی تونستم خودم غذا بپزم زحمت این کار به عهده ی مامان جون نسرین افتاده بود

از خونه غذا می پخت برام می آورد خونمون یا من و پدری اونجا بودیم 

توی این مدت عزیزم عطیه جون _خانم پسردایی مهدی پدر قبل از به دنیا آمدن کوچولوی خودش زحمت کشیدن برام ویارونه آوردن          

 

و فردای اون روزی هم که رفته بودم سونو ، من خونه مامان جون نسرین بودم که زن عمو فاطمه با زهرا جون _خواهر زن عمو برامون کشک بادمجون،سالادالویه و سالاد ماکارونی آوردن             

 می بینی نازم همه چقدر منتظر شما هستند ،می دونم عزیزم دوست داری خودت تشکر کنی  من از همه ممنونم

 

 

           niniweblog.com

                        

راستی داشت یادم می رفت م قبل ماه رمضونم باید اثاث کشی می کردیم ،من با خانه سارا تماس گرفتم و بهش گفتم که فردا باید اثاث کشی کنیم

اونم همون موقع با آقا وحید _شوهر خاله سارا اومدن خونه ما و خاله سارا توی خونه قدیمیمون مشغول شستن خیلی از وسایلی که می خواستیم ببریم شد

آقا وحید و پدری هم رفتند خونه ی جدید و  با هم تمیز کردن،فردای اون روز خاله سارا اداره نرفت و با مامان جون کمک کردن، بعداز ظهر هگی رفتیم خونه جدید ،

آخه قربونت برم ،خونه جدی وقدیمیمون با هم زیاد فاصله نداره،خواهرجون و بچه هام اومدن

ساعت 9.30 شب همه ی مردها رفتند و وسایلو آوردن

بعد برای اینکه خانمو ها راحت باشند رفتند خونه ی حاج خانم

اون شب حاج خانم،زن عمو فاطمه،مامان جون نسرین،خاله اعظم و سارا و نرگس جون تا نزدیکای صبح کمک کردن همه وسایلو چیدن...

 راستی عزیزم زن عمو فاطمه و عمو حمید و مهدی فردای اثاث کشی خونه ی ما جلسه توجیهی حج رو داشتند نمی دونی زن عمو و خاله سوسن چه سوغاتی های نوزادی نازی برات آورده

با دیدنشون واقعا قند تو دلم آب میشه

الهی هزار ساله بشی ، مواظب خودتو مادری باش...............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
29 مهر 90 23:27
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php








سلام عزیزم ،ممنون از راهنماییی شما،حتما بهتون سر می زنم




سلام مرسی که به ما سر زدید و از راهنمایی شما هم متشکرم

Your Skin
4 آذر 90 18:11
ba salam omidvaram hamishe khobo khosho khoram bashid ozr mikham mozaheme vaghteton shodam age dost dashe bashid mitonam ye ghale ekhtesasi vase weblogeton tarahi konam bazam ozr mikham mozaheme vaghteton shoodam khoda negahdar